Ce trebuie să mănânci pentru o piele sănătoasă, strălucitoare și mai tânără?

Ce trebuie să mănânci pentru o piele sănătoasă, strălucitoare și mai tânără?

Vrei să ai un ten curat și luminos? Ei bine, chiar dacă obișnuiești să faci tratamente faciale pentru păstrarea tinereții pielii tale, schimbarea trebuie să aibă loc și din interior. Alimentația este la fel de importantă precum cremele pe care le folosim, iar nutrienții sunt un criteriu important atunci când vorbim de sănătatea și aspectul tenului. 

Antioxidanții sunt cruciali pentru un look tânăr, strălucitor și fresh pentru că luptă contra radicalilor liberi care distrug prematur pielea. În organismul nostru trebuie să se găsească vitamina A, licopen și fibre. Iată cum le putem adăuga în dieta noastră regulată.
Ceai verde: polifenolii găsiți în ceaiul verde se numără printre cei mai puternici antioxidanți. Încearcă să înlocuiești cafeaua de dimineață cu o ceașcă de ceai verde sau poți înlocui sucul cu un ceai verde cu gheață.
Mierea de Manuka: toate tipurile de miere oferă nutrienți corpului, dar mierea manuka este cea mai bună. Antoxidanții prezenți în această miere sunt excepționali pentru a reduce radicalii liberi și pentru a păstra pielea fermă, hidratată și fină. Poți adăuga mierea Manuka în ceaiul verde.
Castraveții: aceștia au un conținut de 96% apă și se află printre cele mai hidratante legume existente. Ajută pentru păstrarea elasticității pielii și poți fie să îi integrezi în salată sau sandwich-uri sau poți chiar să îți tai câteva felii și să le consumi ca gustări între mese.
Roșiile: acestea conțin licopeni, care acționează ca un scut împotriva deteriorării pielii și încetinesc îmbătrânirea sa prematură. Poți mânca roșii la micul dejun sau, dacă obișnuiești să mănânci paste, adaugă-le în sos.
Somonul: somonul este bogat în omega-3 și ajută pentru o piele mai fină și mai sănătoasă. Previne iritațiile, eczema și roșeața pielii. Se recomandă să mănânci o dată pe săptămână pește pentru un ten mai luminos și curat.
Cartofii dulci: aceștia sunt o sursă importantă de betacaroten, transformat de organismul nostru în vitamina A, un antioxidant puternic care luptă împotriva radicalilor liberi și a inflamațiilor. Îi poți face la cuptor și pentru un gust mai plăcut poți adăuga o lingură de iaurt grecesc.
Fructele de pădure: sunt pline de antioxidanți, polifenol și flavonoide, care neutralizează radicalii liberi din corp și ajută la încetinirea îmbătrânirii premature a tenului. Le poți servi ca gustare fie acasă, fie la muncă, ori îți poți face un smoothie din fructele de pădure preferate.
Apa: este unul din cele mai importante ingrediente pentru o piele sănătoasă, luminoasă și hidratată. Dacă nu poți bea multă apă, adaugă fructe de pădure, busuioc, căpșune sau castraveți pentru un gust mai aromat.
De evitat: zahărul! Nu este bine să consumi prea mult zahăr. Evită sucurile și dulciurile pentru că acestea deshidratează pielea și duce la îmbătrânirea prematură a acesteia. Înlocuiește alimentele care conțin zahăr cu fructe și legume.