Cum să bem alcool fără să ne îngrăşăm? Ce să nu faci sub nicio formă

Cum să bem alcool fără să ne îngrăşăm? Ce să nu faci sub nicio formă

Consumul de alcool poate fi foarte sănătos dacă este consumat cu moderaţie. Studiile au arătat că băutorii de alcool, care nu fac un obicei din asta, trăiesc mai mult, luptă mai uşor cu depresia, cântăresc mai puţin şi au o inimă mai sănătoasă.
Chiar şi aşa, sunt foarte mulţi care nu beau alcool doar ocazional, ci repetă acest lucru weekend de weekend. Cum facem să nu ne afecteze acest obicei silueta? Vă vom prezenta un ghid pe care trebuie să îl urmaţi în zilele în care petreceţi pentru a reuşi să nu vă îngrăşaţi şi să păstraţi un ritm echilibrat de viaţă.

De ce ne îngraşa alcoolul?
Alcoolul conţine 7,1 calorii/ gram. Partea bună este că aceste calorii nu se înmagazinează în corp ca grăsime, ci încetinesc metabolismul. Aşadar, în zilele în care bem bături alcoolice este bine să avem grijă în primul rând la alimentaţie.

1. Consumă multe proteine slabe
Proteinele slabe reuşesc să te sature, iar mâncărurile care le conţin snt chiar indicate în zilele în care bei alcool pentru că nu se vor depune ca grăsime. Poţi consuma curcan, pui la grătar, brânză de vaci sau shake-uri din pudră de proteine.

2. Mănâncă legume verzi
Pentru ca alcoolul să nu aibă efecte asupra siluetei tale, este bine să ţii carbohidraţii şi mâncărurile grase departe în acea zi. Este totuşi important să ai în organism nutrienţi şi fibre. Legumele verzi sunt perfecte în zilele în care vrei să bei alcool. Sunt slabe în calorii şi bogate în fibre şi vor reuşi să îţi suprime pofta de mâncare.

3. Bea alcool slab în calorii
Berea nu este recomandată dacă ţii la silueta ta. Aceasta conţine 1,600 calorii în 8 halbe de bere. Acest lucru nu te va afecta dacă faci sport în acea zi, însă dacă nu eşti genul de persoană atât de activă, va trebui să reduci consumul de alcool la o dată pe săptămână.
Băuturi slabe în calorii sunt: vodka, gin, rom combinat cu o băutură light (Coca Cola Zero, Pepsi Light), vin alb sec (dar nu pe timpul nopţii).

4. Nu mânca după ce bei
Indiferent ce se întâmplă, dacă vrei să nu pui kilograme pe tine, nu da fuga la fast food după o noapte în club. Dacă chiar vrei să mănânci, ai putea încerca o salată de pui fără dressing. De preferat însă ar fi să rezişti tentaţiei şi să iei masa când te trezeşti sau să îţi prepari ceva uşor când ajungi acasă.

Un mic truc pentru mahmureală: stoarce o lămâie într-un pahar cu apă când te trezeşti. Te va ajuta să te hidratezi mai repede decât orice.