Cu ce alimente slăbim vara? Sănătoase și gustoase!

Cu ce alimente slăbim vara? Sănătoase și gustoase!

Cele mai mai griji pentru silueta noastră ni le facem vara. De cele mai multe ori ignorăm alimentația sănătoasă în sezonul rece și abia când iese soarele ne amintim să mâncăm sănătos. Din fericire, vara este bogată în alimente care ne ajută să ne menținem în formă și, cu puțină voință, chiar să dăm jos kilogramele în plus.

Iată câteva dintre mâncărurile și băuturile sănătoase, dar și gustoase, pe care le poți savura în acest sezon care tocmai a început, conform farmaciata.ro.

Pepenele verde: dacă ești o persoană care nu se poate sătura de dulciuri, pepenele este o alternativă sănătoasă și perfectă pentru vară. Înlocuiește prăjiturile cu o felie de pepene, bogată în vitamine și conținut de apă.

Roșiile: roșiile sunt un aliment obligatoriu în salata de vară. Sunt o combinație bună împreună cu busuioc și castraveți și sunt bogate în antioxidanți și vitamina C. Reprezintă o sursă bună de licopen, care reduce inflamația din organism și reduce cu succes pofta de mâncare, favorizând scăderea în greutate.

Dovleceii: iată un pont! Dacă vă plac pastele, dovleceii pot înlocui cu succes acest fel de mâncare. În loc de paste tradiționale, puneți o cană de tăiței de dovlecei și reduceți 200 de calorii din masa dumneavoastră. În plus, sunt o sursă bună de calciu, postasiu și vitaminele A și C.

Peștele marinat: este bogat în proteine și acizi grași Omega 3, care ajută în procesul de slăbire. Încercați să îl combinați cu ardei jalapenos pentru un boost al metabolismului și un minus al apetitului.

Fructele de pădure: acestea au un indice glicemic mic și conțin fibre, fiind sănătoase pentru organism. Puteți slăbi cu succes cu fructe de pădure. De exemplu, 125g zmeură conțin 9g de fibre și veți fi sătul mai mult timp. Conform unui studiu recent și afinele sunt foarte benefice pentru a reduce grăsimea de pe abdomen.

Ceaiul verde: consumați vara ceai verde rece, fără zahăr, pentru o siluetă de invidiat. Acesta arde grăsimile, controlează apetitul și ajută la scăderea în greutate. Un studiu arată că o bautură zilnică cu mentă este echivalentul unei reduceri de 1.800 de calorii într-o săptămână.

Spanacul: bogat în folați, fier și vitaminele A, C, K si B, spanacul suprimă pofta de mâncare. Are doar 23 de calorii pentru o porție de 100g și se poate consuma și sub formă de shake.

Iaurtul grecesc: înlocuiți maioneza cu iaurt grecesc în salate și paste. În așa fel veți reduce caloriile și veți obține și o doză bună de proteine.

Creveții: sunt o sursă numai bună de seleniu, proteine și vitaminele B, iar 85g de creveți conțin 101 calorii și doar 1g de grăsime. Sunt foarte buni în procesul de slăbire, dar să nu îi gătiți cu unt sau prăjiți.

Pentru a avea cele mai bune rezultate însă, recomandăm un program personalizat de nutriție. Află mai multe AICI dacă vrei să îți atingi obiectivele rapid și sănătos, fără înfometare.