6 paşi simpli pentru a elimina grăsimea de pe abdomen

6 paşi simpli pentru a elimina grăsimea de pe abdomen

Grăsimea din jurul abdomenului este una dintre cele mai mai probleme cu care se confruntă majoritatea persoanelor, indiferent de vârstă sau de sex. În multe cazuri poate fi vorba de probleme de sănătate, dar uneori este şi vina metabolismului.

Surplusul de grăsime de pe burtă nu reprezintă neapărat o problemă medicală, ci mai degrabă una estetică. Acest lucru se întâmplă pentru că grăsimea se adună în cavitatea abdominală.
Dacă te confrunţi cu această problemă, există câţiva paşi pe care îi poţi urma pentru a slăbi în jurul taliei. Dacă măsori peste 88cm ca femeie şi 102cm ca bărbat, este recomandat să începi schimbarea şi vei observa, în timp, rezultate.

1. Evită orice tip de mâncare sau bătutură cu conţinut de zahăr
Zahărul este foarte nesănătos. Studiile au demonstrat că acesta are un efect nociv asupra organismului. Zahărul este compus din glucoză şi fructoză, iar în cantităţi mai mari este dăunător ficatului şi este transformat în grăsime.
Încearcă să diminuezi consumul de zahăr, fie el solid, lichid sau îndulcitori. Dacă vrei să mănânci ceva dulce, sunt recomandate fructele, care au un conţinut mai mic de fructoză şi nu fac atât de mult rău asupra organismului.

2. Mănâncă mai multe proteine
Proteinele sunt nutrienţi importanţi care ajută în curele de slăbire. S-a demonstrat că acestea reduc pofta de mâncare cu 60%, accelerează metabolismul cu 80-100 de calorii pe zi şi te ajută să consumi cu 441 mai puţine calorii într-o zi. Dacă vrei să slăbeşti, adaugă proteinele în alimentaţia ta zilnică, fiind cea mai eficientă schimbare în dieta ta. Nu numai că te ajută să scapi de kilogramele nedorite, dar previne îngrăşarea ulterioară în caz că te vei gândi să renunţi la regim. Studiile au arătat că proteinele ajută la eliminarea grăsimii de pe abdomen pe termen îndelungat. Dacă nu obişnuieşti să mănânci alimente cu proteine, încearcă nişte shake-uri proteice sau consumă 2 linguri de ulei de cocos pe zi.

3. Elimină carbohidraţii din alimentaţia ta
Acest pas este unul dintre cei mai importanţi în procesul tău de slăbire, aspect demonstrat de numeroase cercetări de-a lungul anilor. Eliminarea carbohidraţilor din alimentaţie te ajută să slăbeşti de 2-3 ori mai repede. Dacă începi un astfel de stil de viaţă, ţesutul adipos se va diminua, în special cel de pe burtă.
Aşadar, încearcă să eviţi consumul carbohidraţilor sau administrează doar 50 grame pe zi. Îţi va tăia apetitul de mâncare, iar grăsimile din corp se vor arde mult mai rapid.

4. Consumă mâncăruri bogate în fibre, în special cele vâscoase
Fibrele benefice pentru dietele de slăbire sunt cele pe care le găsim în special în plante. Nu toate fibrele sunt bune pentru procesul de remodelare corporală. Cele solubile şi vâscoase sunt cele care te ajută să dai jos kilogramele nedorite. Acestea se digeră mai greu şi îţi oferă pentru mai mult timp senzaţia de "plin" şi astfel este redus apetitul de mâncare.
Un studiu recent a arătat că 14 grame adiţionale de fibre pe zi duc la 10% mai puţin consum de calorii şi slăbeşti 2 kilograme în 4 luni. Încearcă să mănânci cât mai multe fructe, legume şi cereale pentru doza potrivită de fibre.

5. N-ai idee cât ajută exerciţiile fizice
Chiar dacă nu sunt poate cele mai comode, exerciţiile fizice te ajută cel mai bine să scapi de grăsimea din jurul abdomenului. În aşa fel nu numai că vei arăta mai bine, dar vei avea şi o viaţă mai lungă şi mai sănătoasă. Nu trebuie să antrenezi doar o zonă, ci încearcă să faci cardio. Un studiu a arătat că 6 săptămâni de antrenament doar pe zona abdominală nu a arătat rezultatele aşteptate. Este nevoie de un antrenament pe toate zonele, cum ar fi aerobic, alergarea, înotul.

6. Procedurile de remodelare corporală
Mai mult sau mai puţin costisitoare, unele proceduri de remondelare corporală ajută persoanele care nu au răbdare atunci când vine vorba de slăbire. Acestea vor îndepărta rapid grăsimea de pe abdomen, iar împreună cu o dietă echilibrată şi exerciţii fizice vei scăpa de acest complex. Bineînţeles, acestea nu sunt accesibile tuturor, dar sunt cea mai rapidă modalitate de a scăpa de grăsimea nedorită, fără operaţie, efecte adverse sau timp de recuperare.